دکوساز

توییتر پس از چهار سال در آستانه سود دهی قرار گرفته است

دکوساز اخبار

توییتر پس از چهار سال در آستانه سود دهی قرار گرفته است

۰۳

دی

توییتر پس از چهار سال در آستانه سود دهی قرار گرفته است

اخبار

گزارش جدید عملکرد مالی توییتر نشان می دهد که پس از چهار سال ضرردهی و تحمل تغییرات گسترده مدیریتی و ساختاری، این کمپانی بالاخره در آستانه کسب سود قرار گرفته و روزهای روشن در راه است.

گزارش سه ماهه سوم ۲۰۱۷ این شبکه اجتماعی حاکی از آن است که گرچه درآمد توییتر با کاهشی ۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه بوده، اما تنها ۲۱ میلیون دلار از این ۵۹۰ میلیون دلار شامل ضرر شده است. لازم به ذکر است که ضرر سه ماهه سوم ۲۰۱۶ توییتر در حدود ۱۰۷ میلیون دلار بوده است. دورسی پس از بازگشت خود به عنوان مدیر ارشد عملیاتی توانسته هزینه های اضافی را کاهش دهد و توییتر را دوباره در مسیر کسب سود هدایت نماید.

با همه اینها اما عملکرد یک ساله این شبکه اجتماعی هنوز هم تغییر چندانی نکرده و تا سوددهی فاصله دارد. در گزارش اخیر همچنین اشاره شده که توییتر در طی ۳ سال گذشته روش اشتباهی را برای محاسبه تعداد کاربران جدید خود داشته است. در حالی که در سه ماهه اخیر حدود ۳ میلیون نفر به تعداد کاربران یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی دنیا افزوده شده، اما توییتر این مقدار را در گزارش خود ۲ میلیون نفر اعلام کرده است. بدین ترتیب تعداد کل افراد عضو توییتر حالا به رقم ۳۳۰ میلیون نفر رسیده است.

برای اثبات امیدوار کننده بودن گزارش مالی اخیر توییتر همین بس که سهام این شرکت پس از انتشار این گزارش با افزایشی ۱۷ درصدی مواجه شده. دورسی و تیمش امیدوارند که این روند در نهایت در سه ماهه چهارم سال جاری ادامه یافته و پس از مدت ها شاهد گزارش سود قطعی از طرف آنها باشیم.

جستجو در وبلاگ

عضویت در خبرنامه