دکوساز

بررسی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

دکوساز مقالات

بررسی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

۱۳

اسفند

بررسی رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

مقالات

برای انتخاب رنگ ،در دکوراسیون داخلی تنها معیار قرار دادن یک عنصر خاص در طراحی داخلی کافی نیست،و شما بایستی موارد بیشتری را مدنظر قرار دهید.شما با استفاده از نرم افزار چیدمان مجازی دکوساز میتوانید به راحتی به فضایی دست پیدا کنید که در عین داشتن آرامش بسیار مجلل بنظر آید.

رنگ آبی: این رنگ به رنگ آرامش مشهور است و جزء رنگ هایی است که در اطراف ما به وفور یافت می شود.رنگ آبی یکی از رنگ‌های مهم و طبیعی در طراحی دکوراسیون داخلی محسوب میشود،که عمیقاً بر روی ذهن انسان اثر می‌گذارد.این رنگ یک شروع احساسی برای تغییر دکوراسیون در خانه است که میتوانید برای خلق آرامش و روشن شدن فضای دکوراسیون داخلی خود استفاده کنید.چنانچه تمایل دارید رنگ آبی را برای دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید، بهتر است بدانید ترکیب آن با چه رنگ‌هایی جلوه بهتری خواهد داشت.اگر قصد دارید سبک مدرن را در خانه حفظ کنید و در کنار آن از تاثیر رنگ آبی در دکوراسیون بهره ببرید، بهترین پیشنهاد استفاده از دسته رنگ‌های آبی تیره است.

از رنگ آبی میتوانید در قسمت‌های مختلف خانه از جمله اتاق نشیمن، پذیرایی و غذاخوری استفاده کنید.

در طراحی داخلی اتاق خواب انتخاب رنگ بسیار مهم است،اتاق خواب که همواره محلی برای کسب آرامش است،بهتر است رنگ را طوری انتخاب کنید که هم آرامش بخش باشد و هم با دیگر لوازم اتاق خواب هماهنگی ایجاد کند.اگر میخواهید از رنگ آبی برای اتاق خواب استفاده کنید، بهتر است از آبی روشن استفاده کنید،زیرا در طولانی مدت باعث تکراری بودن نخواهد شد.

درهنگام طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه بسیار مهم است.رنگ آبی در آشپزخانه و طراحی آن نقش کم رنگی دارد،مگر آنکه بخواهید در لوازم آشپزخانه از آن استفاده کنید.

آبی یک رنگ محافظه کارانه و متعادل در فضاهای اداری است.میتوانید از این رنگ در فضاهای تجاری که باعث جلب توجه مخاطبین و مراجعین میشود،استفاده کنید.

تاثیر آبی در فضای حمام و سرویس بهداشتی بسیار پر رنگ‌تر از سایر نقاط منزل است،سردی و سکون این رنگ در فضای حمام یا سرویس بهداشتی اثر مثبتی به همراه دارد به همین دلیل پرکاربردترین رنگ در محیط سرویس بهداشتی ،ابی روشن است.

در انتخاب رنگ در دکوراسیون داخلی همیشه این سوال مطرح است که بهتر است چه رنگ و یا رنگ هایی با هم استفاده شوند و بهترین گزینه برای فضای مورد نظر چه رنگ هایی می تواند باشد؟نرم افزار آنلاین چیدمان مجازی دکوساز علاوه بر در نظر گرفتن نوع فضا و کاربرد آن،توجه به سلیقه شما را هم مدنظر قرار میدهد،پس با اطمینان کامل منزل خود را طراحی نمایید.

جستجو در وبلاگ

عضویت در خبرنامه