دکوساز

بررسی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

دکوساز مقالات

بررسی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

۱۷

اسفند

بررسی رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

مقالات

استفاده از رنگ مناسب ،تاثیر زیادی در جذابیت دکوراسیون داخلی دارد.اگر میخواهید از رنگ ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنید،میتوانید با نرم افزار چیدمان مجازی دکوساز همراه باشید ،زیرا تیم دکوساز راه بسیار هوشمندانه ای برای ایجاد یک فضایی به سبک مدرن در اختیار شما قرار میدهد.

رنگ بنفش:جزء رنگ هایی است که خاصیت جادویی دارد واسرار آمیزترین رنگی است که میتوان تصور کرد.رنگ بنفش به شدت بر روحیه و سلامتی افراد تاثیر میگذارد.طیف های رنگ بنفش دلچسب بوده و سبب درمان روحیه افراد میشود.رنگ بنفش وقتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود،سبب ایجا خلاقیت در دکوراسیون داخلی میشود.

طراحی دکوراسیون داخلی از اهمیت ویژه ای در بین معماران و طراحان داخلی برخوردار است.اکثر طراحان سعی میکنند دکوراسیون داخلی خانه را بر اساس رنگ های شیک و زنده طراحی کنند.اگر بخواهیم رنگ های خاص بنفش را برای هر نوع دکوراسیونی استفاده کنیم، قطعاً طیف های مات و روشن را پیشنهاد می دهیم.

نکته ای که در استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی باید مورد توجه قرار گیرد،عدم استفاده زیاد از رنگ های تیره است.استفاده بیش از حد از رنگ های تیره فضا را گرفته نشان میدهد.رنگ بنفش انتخاب خوبی برای آشپزخانه، اتاق پذیرایی و حمام می باشد.

مزیت استفاده از رنگ بنفش در حمام این است که شما هیچ محدودیتی در استفاده از درجه های متفاوت رنگ بنفش را ندارید. شما می توانید این رنگ ها را ترکیب کنید یا از آنها در قسمت های مختلف حمام به صورت جداگانه استفاده کنید.

اگر می خواهید از رنگ بنفش دراتاق نشیمن استفاده کنید،می توانید بخشی از مبلمان راحتی موجود در اتاق نشیمن را با چنین رنگی انتخاب کنید.همچنین میتوانید برای داشتن اتاق خوابی به سبک مدرن از این رنگ استفاده کنید.

به خاطر داشته باشید که سلیقه شما،حرف اول را در دکوراسیون داخلی می­ زند. شما باید در خانه خود حس امنیت داشته باشید،پس با نرم افزار چیدمان مجازی دکوساز همراه باشید و از این نکات استفاده کنید و بهترین تصمیم را در دکوراسیون داخلی ،داشته باشید.

 

جستجو در وبلاگ

عضویت در خبرنامه