دکوساز

بررسی رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

دکوساز مقالات

بررسی رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

۱۹

اسفند

بررسی رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی

مقالات

انتخاب رنگ می تواند فضای شما را زیبا کند و انتخاب نادرست آن می تواند تاثیر منفی بر محیط بگذارد.نرم افزار چیدمان مجازی دکوساز،این اطمینان را به شما میدهد که بهترین تغییر و تحول در دکوراسیون داخلی ،با حذف و اضافه های ریز و درشت را داشته باشید و به راحتی بتوانید با یک نتیجه ی عالی بهترین چیدمان را انجام دهید.

 

 

رنگ مشکی:رنگی کلاسیک است که به عنوان رنگی در دکوراسیون داخلی و تئوری رنگ‌ها همیشه در یک فضای محدود و بسته به کار گرفته می‌شود و با رنگ‌های متضاد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.مشکی به عنوان تیره ترین رنگ در نظر گرفته می شود و می تواند جوی آرام و صلح آمیز ایجاد کند.

استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون داخلی به فضا جان میبخشد،بدون آنکه کسی متوجه تاثیر آن شود،اما بایستی هنگام استفاده از این رنگ، تعادل را حفظ نماییم.سیاه به فضا سنگینی،شکوه،قدرت و در نهایت سبک خاص و ویژه ای میدهد.در فضاهایی که از رنگ روشن زیاد استفاده شده،با اضافه کردن کمی مشکی شاداب تر می شوند.همچنین هنگامی که وسایل موجود در دکوراسیون داخلی، به رنگ های روشن می باشند،مشکی جلوه خوبی خواهد داشت.مشکی از جمله رنگ هایی است که در کنار همه عناصر طراحی، خوب به نظر می رسد.

مدیریت رنگ سیاه دشوار است،اما هنگامی که به درستی کنترل شود امکانات بی حد و اندازه ایی را در اختیار شما قرار می دهد.هنگامی که در اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری،کف اتاق بی رنگ می باشد و دیگر وسایل روشن هستند،میتوانید دیوارها را به رنگ مشکی در آورید.تعادل با وجود رنگ مشکی دیوار برقرار خواهد شد و فضا بیش از حد سنگین به نظر نمی رسد.اگر آمادگی ندارید کل فضا را با رنگ مشکی تغییر دهید،می توانید تنها در بخشی از آن به گونه ای مناسب استفاده کنید.

کاربرد رنگ مشکی در سرویس بهداشتی باعث ایجاد فضایی منحصر به فرد خواهد شد که با هیچ رنگ دیگری نمی توان به آن دست پیدا کرد.می توان از رنگ مشکی به عنوان رنگ اصلی در آشپزخانه استفاده نمود و اگر از این رنگ به درستی استفاده شود،نتیجه کار بسیار عالی خواهد بود.

قطعا رنگ هایی که در دکوراسیون داخلی خود استفاده می کنید تاثیر گذار بوده و باید قبل از اینکه رنگ ها را انتخاب کنید به درستی آنها را ارزیابی نمایید.شما میتوانید یک فضای به خوبی برنامه ریزی شده با رنگ های مناسب را با استفاده از نرم افزار چیدمان مجازی دکوساز داشته باشید.

 

جستجو در وبلاگ

عضویت در خبرنامه